FAQ - najczęściej zadawane pytania
Oto kilka najczęściej zadawanych pytań z odpowiedziami.
W jaki sposób mogę zamówić produkty Greto?
Wysłałem/am zapytanie ofertowe. W jakim czasie otrzymam odpowiedź?
Czy jest możliwy zakup tylko 1 lub kilku paneli?
Ile modułów znajduje się na jednej palecie?
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego towaru?
Czy istnieje możliwość obniżenia kosztów dostawy?
Jakim kurierem / firmą spedycyjną dostarczane są zamówienia?
Co w przypadku, kiedy przesyłka dotrze uszkodzona lub nie kompletna?
Jakie są dostępne metody płatności?
Czy faktura VAT do zamówienia będzie znajdować się w przesyłce?
Gdzie mogę znaleźć kartę gwarancyjną danego produktu?
Czy mógłbym uzyskać pomoc techniczną, np. dobór paneli, falownika, optymalizatorów?
Jak przebiega ewentualna reklamacja towaru?
Czy jest możliwy zakup instalacji z montażem?
Jak dobrać moc pompy ciepła?
Jak dobierać magazyny energii?
Czy magazyn energii gwarantuje energetyczną niezależność od publicznego dostawcy energii?
Jaki jest czas życia pompy ciepła?
Czy pompa ciepła będzie grzała nawet przy niskich temperaturach?
Czym jest technologia half-cut?
Czym jest busbar?
Jaka jest różnica pomiędzy modułami monokrystalicznymi a polikrystalicznymi?
Jaka jest różnica pomiędzy inwerterem a mikroinwerterem?
Czym jest inwerter hybrydowy?